1 березня 2016 року на базі Новоборівського центру розвитку дитини «Казка» проведено районне методичне об’єднання завідувачів та вихователів-методистів. Тема засідання: «Реалізація варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти».
Методист райметодкабінету Польова М.О. звернула увагу присутніх на важливість переходу від концепції функціональної підготовки дошкільника до концепції його розвитку. Суть цього переходу полягає в індивідуалізації характеру освіти, що дає змогу враховувати можливості кожної конкретної дитини і сприяти її самореалізації та розвитку, зокрема, врахування побажань дітей під час організації їхньої життєдіяльності. Саме на це спрямована варіативна складова дошкільної освіти.
Реалізація варіативної складової дошкільної освіти позитивно впливає на особистісний розвиток дошкільників, а також підсилює і збагачує ту чи іншу лінію освітньої діяльності дошкільного закладу.
Відповідно до плану роботи засідання методичного об’єднання:
- заслухано інформацію Ананченко Л.В., вихователя-методиста Новоборівського ЦРД «Казка», «Про результати виконання варіативної частини Базового компонента дошкільної освіти», яка розповіла про гурткову роботу в закладі як складову освітнього процесу, профільне спрямування, зміст, функції та умови організації.
- проведено перегляд роботи гуртків різного профільного спрямування, англійської мови, керівник Демчук А.О.; танцювального, керівник Семеній Я.О.; з шахів, керівник Ананченко Л.В.;
- організовано педагогічний аналіз практичної частини засідання та обмін досвідом щодо організації гурткової роботи (ведення документації, складання програм перспективного та календарного планів).
В рамках засідання відбулась презентація робіт маленьких гуртківців з нетрадиційного малювання «Чарівна палітра» та робіт з аплікації в техніці орігамі «Вправні пальчики».
Методист райметодкабінету підвела підсумки результатів роботи методичного об’єднання та відмітила, що виконання варіативної складової освітньої діяльності Новоборівського ЦРД «Казка» заслуговує на увагу.
Разом з тим, методичні служби мають надавати працівникам дошкільних навчальних закладів дієву допомогу з питань організації освітнього процесу, зокрема, гурткової роботи. А варіативну складову освітньої діяльності навчального закладу може бути розширено іншими видами дитячої діяльності відповідно до індивідуальних інтересів і потреб дітей, запитів і побажань батьків, наявних умов розвитку дошкільників.
|